Nätet består av trassliga trådar...

Och sry för att jag är så sjuukt aktiv! *hoost* Jaja, känner mig rätt stressad just nu, så en halv paus från bloggar gör mig bara gott skulle jag tro. Och jag sätter näästan mer värde på mitt riktiga liv än bloggosfären. Men bara nästan. ;) Nej, men balans är väl bra. Sitt så mkt framför datorn som känns bra för dig. Tyvärr så är det svårt. Det blir lätt allt eller inget. När man väl har kommit in i det här så blir man helt uppstressad. Den har gjort det, då mpste jag också göra det! Mina kompisar gör så och så, då måste jag med! Skit också, nu ligger jag efter med bloglovin igen, måste kolla inlägg! Nu tappar jag en massa besökare, måste uppdatera mer och bättre! Yes, nu går besökarantalet upp, får inte göra dom besvikna! Tänk vad skönt om inte internet fanns! ^^, Inte känna nån press alls på sig när det gäller bloggande och sånt. Fast... Ingen chans att dela med sig av sina tankar och det man gör, ingen kommunikation mellan personer långt borta, ingen chans att hålla sig uppdaterad på ett smidigt sätt... Ingen mejl, ingen blogg, inget gratismode... Det är inte lätt det där...

Kommentarer
Postat av: Jenny

SVAR; hon är ju så grym! :D eller hur?

2009-05-26 @ 17:05:58
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0