Kommentarer...

Kommentarer som jag tycker bäst om:
  • "Vilken fin bild! =D Det här var fint, men du skulle behöva tänka på det här." Konstruktiv kritik är alltid bra, hur ska man kunna utvecklas om man inte vet vad man ska öva på? ^^, Dessutom blir man glad när man får beröm. ^^
  • "Jag tycker inte om den bilden, därför att..." Som jag skrev ovan så vill jag ju ha konstruktiiv kritik, fast det är ju alltid roligare om folk gillar det man gör. Fast huvudsaken är att ni är ärliga! <3
  • "Åh vad jobbigt," "Men gud va roligt!", "Så tycker jag också" och "Så tycker inte jag. Jag tycker..." Det visar på att personen i fråga har tagit sig tid för att läsa inlägget och har en synpunkt på det. Alltid kul. ^^
  • "Du har en så bra blogg! =D" De här kommentarerna är endast roliga om de kommer från någon som man vet har läst bloggen ett tag, som har kommenterat tidigare och så. Då blir man glad. ^w^
  • "Kan du inte uppdatera nån gång??" Nån vill att jag ska uppdatera! Nån vill läsa mer av min blogg! Hehe xD

Kommentarer som jag tycker sämst om:

  • "Vilken fin blogg du har!" När kommentaren kommer från någon som aldrig tidigare kommenterat. Och när man kommer till personens sida så ser man alla "Sv: Tack detsamma! =D" -.-' Rätt uppenbart att det är spam. -.-'
  • "Vilken ful blogg du har!" eller "Vilka fula bilder" från en anonym person. Det är tråkigt att det finns människor som är så fega! Våga stå för det ni säger, eller säg det inte alls! >_< Som tur är så har jag bara fått typ två såna kommentarer under hela min bloggtid. xD
  • "Bli medlem på Gratis Mode... blabla" Jag skiter i om era bloggar är för små för att kunna värva några personer från, utnyttja inte andra för det! >_<
  • "Kolla gärna min blogg..." Kommentarfältet är inget dumt reklamstånd, ta er tid att läsa inlägget och kommentera på riktigt så blir man mycket mer nyfiken på era bloggar!
  • "Ha en bra dag! =)" Spaaaammm!! >.<
Och kommentarer som är okej:

  • "Fina bilder!" Kul att höra, men ger mig inte så mycket. Förutom lite självförtroende då. :P Sen så säger folk ofta så bara för att de inte kommer på nåt annat att skriva. (dels egna erfarenheter)
  • "Jag tycker att... + Besök gärna min blogg. =)" Hmm, någon har läst inlägget och lagt fram sina synpunkter, men det är fortfarande reklam samtidigt... Vet inte vad jag ska tycka... .__.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV;

Tack, :)

2009-05-03 @ 17:19:31
URL: http://egooxd.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Hur är det idag ??

Kram

2009-05-03 @ 18:23:38
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Jag håller faktiskt med dig till fullo! ;) (nu fick du en bra kommentar här också!). Blir dock ofta för mig att jag skriver "fin bild :)" samtidigt som jag svarar på kommentarer.. borde kanske ta mig lite mer tid på detta ;)



Svar: Tack så jätte mkt! :)

2009-05-03 @ 18:52:35
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0