Ännu en dag

Hej å hå, nu e jag tillbaka igen! =D Har hänt en massa, men orkar inte skriva om allt, vilket ni nog blir glada över. ;) Men i söndags hade jag skitkul! Min halvkusin Emelie skulle konfirmera sig, så vi åkte och tittade på det. Emelie är verkligen underbar, så snäll, gulligt och rolig, och ler typ hela tiden. ^^ Var jättekul att träffa henne med, det var så längesen sist. <33 Hennes konfirmationsgrupp var speciellt inriktad på musik, så det var mycket sånger och sådant. =) Hon har verkligen en jättefin sångröst, lägger ut ett klipp från när hon sjöng. ^^ Höhö, det e min kompis! *stolt* xD Det är lite dålig ljudkvalitet, men det kan jag tyvärr inte göra nåt åt. -.-'



Sen bjöd de oss till restaurang. 8D Först smörgåstårta, den var skiiitgood, länge sen jag åt god smörgåstårta, men den här var underar. ^^, Sen var det vanlig tårta med, kanske inte lika gott, åt bara bären. xD

Sen så skulle vi titta på en dansföreställning som Emelie var med i, hon är tävlingsdansare och jtteduktig på även det, dansade här i den avancerade discogruppen, men har även dansat en massa annat (street, balett, jazz...) Finns tyvärr inget klipp uppe på det. Hur som helst så var det skitkul!! <33

Idag var jag i skolan mee Elan och Jullan. <3 Skitdagen med prov och teränglöpning kl. 8 på morgonen räddades av er. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0