Humörsvängningar??

Idag känner jag mig jätteglad! ^w^ Frisk som en nötkärna och helt bubblig inom mig. ^^

Mamma skulle med på denna hemska åhörarvecka som de kallar den vecka då de tvingar alla föräldrar att komma och skämma ut sina stackars barn! Fast det gick rätt bra. xD Dock så märkte jag att min tvååriga lillasyster är mer populär än jag! Oo' Hemska tanke! xD Alla gick fram och skulle gulla med henne, efter ett snabbt hej till mig utan att knappt titta på mig. xD Så kan det va. På matten förvandlades plötsligt vår mardrömslärare Thomas till en änglalik (?) ful människa. Bara för att föräldrar är med så ska han leka perfekta läraren och vara så snäll mot alla. Men vi höll på med våra diagramm, så jag stängde ute honom från mitt synfält och tog med mig Nova till en dator. xD

Sen var det fejm. Nova gick omkring och sjöng. xD Vi läste igenom manuset ordentligt och satte upp rollerna. Förra veckan så hade det varit ett slags konstig "audition" och nu fick man välja lite. Jag fick huvudrollen. xD Det stod mellan mig och en annan tjej som ville ha rollen, men det hela gick mkt lättare än jag hade trott att komma överens, det räckte med ett kort samtal med lärarna, och sen kom vi överens om att jag skulle få rollen och den andra tjejen skulle få sjunga ett eller flera solon istället och få en mindre roll. Så nu blir det öva musikal! 8D

Sen var det lunch, äcklig fisk, men man vänjer sig. xD Sen teknik. Vi byggde varmluftsballonger av plastpåsar, bomull, sugrör, ståltråd och annat konstigt. Min, Jullans och Elans flög både längst och högst, Morgan sa att den var bäst. xD Fast sen blev han sur när vi lekte med sugrören och tejpade antenner, låtsasrökte och annat fjantigt x'D

Sen var det språkval, vilket ju aldrig är kul, men det var skönt att se resultatet på förra veckans spanskaprov. Han hade "betygsatt" varje del på provet, och MB var det bästa och stod för Muy Bien. Jag fick det på alla. xD Så Mihir som skröt med sina 3 B (Bien) och resten MB kan slänga sig i väggen! Fast jag gömde som vanligt provet under böckerna, alla tror reda att jag är en plugghäst, så det räcker väl nu. xD

Sen var det hem och äta. Jeppe hade studiedag idag (FUSK!!) och han och mamma hade lagat köttfärssås med spaghetti, och de hade sparat en portion till mig. ^w^ Då blev San glad. Sen så var det städa. Till och med att städa var kul idag! Det är inte ofta, men ibland är jag tydligen på städhumör. xD Så nu har jag städat mitt, och kan alltså gå på Jullans pyjamas/sova över party på fredag utan att behöva stressa hem kl 7 på morgonen på lördagen för att göra i ordning allt till Chrilles fest. Det blir kalasande hela helgen! xD Dock har jag ingen aning om vad jag ska köpa för presenter, till nån av dom. -_<

Tittade även på Top Model. Jag började gråta! xD Tyckte det var så rörande och sorgligt när Tiffany gick vidare, när Estella berättade om sin dotter, när alla grät... ;__; xD

Nu har jag läst 5 miljoner bloggar och sitter bekvämt i min säng. Jag borde plugga, men man vill ju inte förstöra en sån här bra dag? ;)

Nu fattas bara att Fatima lägger upp skivomslagen på sin blogg som hon lovade. <3

Kommentarer
Postat av: Foki

hehe vad rolig att du är på bra humör! :D det ska man vara varje dag om man kan ;)



// Ha en fin kväll :)

2009-03-24 @ 20:29:07
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Elin :3

<3

Hon har den på BDB xD

2009-03-24 @ 20:41:39
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej sötnos! Tack för dina trogna kommentarer! Hoppas du får en underbar dag! Kram!

2009-03-26 @ 14:23:29
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Elin <3

fråga mig inte vad jag gör så här långt bak xD



Men gud vad kul det är att läsa allt vi gjorde xD

kmr ihåg den teknik lektionen, skit kul ju ^w^

2009-08-08 @ 09:36:15
URL: http://autofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0