förlåt ;___;

Förlåt, jag vet att jag lovade att sluta med det här, men jag orkar inte mer! Gråter nu igen, skulle ju somna tidigt idag, men inte blir dte det. ;__; Mamma och jag pratade/bråkade igen, det blir bara oftare och oftare sen hon blev sjuk. Hon har haft kronisk feber  (heter det så?) sen september, och läkarna vet inte vad det är! Jag måste börja hjälpa till mer, men jag kan ju inte! Och allt det här med papp. Och Chrille som förmodligen kmr behöva operera sig igen. Och som för övrigt jobbar minst 12 timmar/dygn nu för tiden. Och Jeppe som har det ännu värre än jag hos pappa. Och Nova. Och det andra. Det som ingen kmr få veta. Jag hatar mig själv för det här inlägget, men jag orkar inte mer! ;__;

Kommentarer
Postat av: Foki

Nejj! du få inte hata dig själv :( Man bråka ibland eller ofta med mammor men så e livet.. Hoppas att din mamma mår bättre. Upp med hakan tjejen!



& tack för den fina kommentaren! det var nog den finaste kommentaren nånsin! :)



// God natt

2009-03-18 @ 23:34:23
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Elan :3

Gumms <33

Är det så att du inte får berätta? Oo'

Måste han operera sig igen? ;__;

<333

2009-03-19 @ 06:55:39
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0