Mysdag <3

Idag har det äntligen varit jättebra väder! ^^, Sooool 8D

Men vet ni? Jagg missade det!! Hur sjutton lyckas man med det??

Först så var jag duktiga flickan och städade. ^-^" Kände för att fota sen, så det var på med foppatofflor, ut genom dörren, hej och hå! Sätta på kameran... Batteriet slut.

Så det vara bara att vända in igen. -__-, Tänkte ladda den en halvtimme elr nåt, sen gå ut igen. ^^, Men då fick man syn på sina scrapbookinggrejer!!

Och jag var så klart tvungen att sätta igång! Och där var jag fast... Jag märker liksom inte att tiden går. xD

Så jag har scrappat i princip hela dagen. Rollat lite med Elan, samtidigt som jag scrappade. xD Gick ut en liten stund sen för att fota, men inte så länge, skulle hämta en sak där inne men glömde vad det var och fastnade igen xD Inte förrän halv 12 elr nåt plockade jag undan. O.O

Elr, kanske 11 xD Kmr inte ihåg xD

Men när jag hade plockat undan lite (fortfarande bombnedslag) så gick jag runt gatan, det var mörkt. >.< Massa otäcka ljud från skogen ;__; xD

Nu typ sover jag, så var snäll och inte väck mig.

Och justeja, höll på att glömma.
VÄLKOMMEN HEM ELIN <3333

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hihi, okej, tack så mycket. :D:D



haha, vad synd att du "missade" det fina vädret, men fota är ju kul. ;) :D haha. xD

2009-07-25 @ 11:46:27
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0