Back to blogging

Ursäkta min vackra swenglish, men jag har blivit smittad av en viss fröken Jennifer. >__< xD

Tänkte först skriva att jag tänkte återuppta bloggningen lite igen, men jag ångrade mig. För från och med nu är bloggen endast till för min skull PÅ RIKTIGT!!

Jag skriver precis vad jag vill, när jag vill, hur mycket jag vill, bara för att jag har lust och älskar att skriva, och inte för att behaga någon annan.

Det blir en blogg genomsyrad med äkta skrivarglädje och fotokärlek, och ni som tycker att min blogg är rolig, intressant, mysig eller vad man nu vill kalla den, visst, välkommen in i gänget, hoppas att du ska trivas! <3 Annars, whatever, jag bryr mig inte, för det här är mitt space, en blogg som bara är gjord för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0