Lördag 17/1; Finally TWILIGHT!!

På morgonen så åkte jag skridskor på Å**sjön med familjen. ^^, Var rätt mysigt, men kallt, och vi tog med varm choklad och fikade och så.

Men sen började det ROLIGA! xD Jag, Alien och Elan bestämde oss för att gå på Twilight på bio trots att det är 15års gräns på den. Vi köpte biljetter via internet, drog på oss klackskor och sminkade oss på biografens toalett. Och tro det eller ej, VI KOM IN!! Mamma tyckte inte att vi borde gå på den, även om hon inte skulle bli galen på oss, men pappa skulle aldrig tillåtit det! Så jag sa att vi skulle gå på en film som hette Allt flyter. Alien kollade upp aktuella filmer och vad de handlade om och gav mig alternativ att välja mellan så jag kunde säga det till pappa. Och vad händer om man får höra att pappsen och Maria tänkte se den, och hade funderat på att se den samma dag? Jo, man blir skräckslagen. >_< Men vi hade tur, och de ångrade sig. ^___^

Filmen var SKIITBRA, och den är helt klart min nya favvofilm nu. xD Så fort den kommer ut på DVD så kommer den hamna hemma hos mig. Jag kom förresten att tänka på när jag fick reda på att Om jag kunde drömma skulle komma ut på film. Jag var ju ett stort fan av böckerna långt innan filmen hade kommit (Så sluta påstå att jag är en av alla Twilightwannabes, jag älskade böckerna sen första början och det har inget med filmen att göra) så när jag fick reda på att den skulle bli film så exploderade jag av lycka. xD Jag tvingade Alien att gå på den med mig när den kom ut (behövdes inte mycket övertalning xD) och jag satt och hyperventilerade i en kvart eller nåt. xD Sen kom Alien med Den stora bomben. Twilight hade en åldersgräns som var för hög för oss. ;__; Jag typ grät.

Fast det ordnade ju sig sen xD

På vägen hem blev Elan instängd i bussen, ni skulle sett hennes min! Orkar inte förklara just nu hur man lyckas bli instängd i en buss, det får bli en annan gång. xD

Kommentarer
Postat av: Elan ^^

Vi vara da bäst ^__^'

2009-01-19 @ 21:31:23
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0