Läxor och tårar

Hela dagen sen jag kom hem har varit helt hemsk! Har stått med läxor upp till knäna, har hållt på med dem sen jag kom hem men är ändå inte färdig. Hela eftermiddagen har dessutom varit "känslomässigt påfrestande". Så man skulle väl kunna sammanfatt eftermiddagen som Massa Läxor och Hysteriska Gråtanfall. ;__; Har det lite jobbigt nu, mer säger jag inte, men jag hoppas att allt löser sig snart... För alla mina nära och käras skull så får jag ta och bita ihop. Vill bara ge ett BIGBIG tack till alla ni som står ut med mig Är medveten om att jag har varit lite konstig ett tag, och förmodligen rätt överkänslig och jobbig med. Oo' Ska försöka skärpa mig, men ni ska veta att jag verkligen uppskattar erat stöd och skulle förmodligen gett upp för länge sen utan er. <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Var med och tävla om tre lipgloss på min blogg!

Postat av: Elan ^^

<33

2009-01-22 @ 14:54:38
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0