Tjolahoppsan du <3

Idag kom man hem från pappa då. -^w^- Idag kmr tyvärr inte att bli någon särskilt bloggig dag, det blir väl mest läsa lite andra bloggar och umgås lite med mamsi och de andra. Jag har fortfarande inte hittat mitt USBminne! Jag börjar tro att jag har tappat det. -_< Det får jag inte ha gjort, för då faller mina planer på att föra scrap booking över hela året i kras innan jag ens hunnit göra första månaden. -_< Inte kul. Dessutom behöver jag mitt USB, jag måste ju kunna ladda upp lite bilder på bloggen snart. Får nog gå till den andra datan och ladda upp lite, men jag vill helst undvika det, för den är helt blåst alltså. -.-' Skärmsläckaren brukar ofta gå på innan den har laddat klart, och internet krånglar ofta. Oo' Menmen, that's no big problems. Tänk stort, just nu svälter något stackars litet barn ihjäl ute på gatan, helt ensamt... ;__;

Första skoldagen efter lovet idag, vi började med skridskor (^v^) och sen var det SOprov. Jag hade knappt övat någonting, men det gick faktiskt ganska bra. Svarade på alla frågor, rätt utförligt faktiskt. *stolt* Men sen blev man ju färdig typ sist med. Oo' Jag hade gjort en hel sida med en massa frågor helt i onödan, och annika tyckte det var skitbra, jag tyckte det var skitbra minus bra. Skit alltså. -.-' Klassråd sen då, fick placeringar. Jag fick som tur var sitta bredvid Julli, men tkr synd om Elan som fick sitta jämte Mihir. ;__; Vi ska börja samla ihop pengar till vår klassresa till typ Idre eller nåt nu med. Vi ska sälja en massa jobbigt och sånt. Marwa tyckte bindor. xD Fatima tyckte ansjovis. xD (Stavning? xD) Vi kanske ska baka eget och sälja, och i så fall ska jag och Fatima massproducera cupcakes. <3 Sen satte vi små smileyklistermärken på kinderna, alla tjejer i hela klassen förutom Anna som inte ville, och jag fick ett oranget. -^w^- Sen satt jag, Elan, Jullan, Leyla, Fatima och Marwa i maten och böjde gafflar. xD Vi böjde dem till L, vilket är väldigt smart, för om man lägger dem ner så är fortfarande själva gafflen i luften, så blir den inte smutsig. xD Vi borde få Nobelpriset. n__n Sen var det engelska, och jag gjorde inte ens två uppgifter i det där dumma häftet, för jag har fått magkatarr igen och hade skitont i magen, och var dessutom jättetrött efter lovet, så jag kunde inte koncentrera mig. Tur att det var en så kort dag idag. Oo'

Sen var det hem, äta, packa upp, tjata med mamm, leka med Nova, och baka kladdkakemuffins. ^^, Skulle baka hallon-cupcakes, men vi hade ingen philadelfiaost. ;__; Fast kladdkakemuffins är också gott. <3 -^-^- Hur som helst så provade jag ett nytt och lite krångligt recept, men jag hade inte tillräckligt med blockchoklad, så det stelnade inte riktigt så det blev bara seg smet med ett lite hårdare lager över. -.-' Jag tyckte de blev för söta och kletiga, men de andra gillae dem, så what ever, ska ju ändå baka mina cupcakes med hallon så fort vi har köpt piladelfiaost. xD

Borde egentligen ha varit med Julli och gjort den där *** blanketten idag, men jag hinnare aldrig nåt när jag byter ställe typ. -_< Kan i för sig ha berott på mitt bak den här gången. xD Men jag kom inte på det förräns nu, så...

Har föresten bestämt mig för att det ska bli mer:

foton
teckningar
noveller
musik
tips

här på bloggen, och mindre:

dagbok
deprimerande texter där jag klagar över det jag inte kan berätta
meningslösa inlägg.

Den sista kolumnen har liksom tagit över min blogg på sista tiden, vilket inte är meningen. Oo' Får se hur det går med det. xD

Kommentarer
Postat av: Elan 8D

Vi vara bäst!! (Y)

"Mitt skåp är borta!" xD

2009-02-16 @ 21:09:30
URL: http://judelin.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Hihi, there will be there will be :-)

2009-02-16 @ 21:15:51
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0