Stockholm Japan Expo

Dit skulle jag och Alien åka. Vi skulle ha det bäst! Cosplaya och en massa kuligt. Lyssna här, för det här är riktigt sorgligt: Alien kan inte. ;__; Hon sa att hon kunde, men sen gick det inte. Vet inte varför. Och med tanke på att jag är hos pappa så blir det väl lite svårt för mig också. Man ska väl se det från den ljusa sidan, liksom, där sparade jag in 500 kr genom att låta bli att låna pengar till en biljett, men det går inte. (;__;) Sanna is crying.



Nog för att det var ett tag sen hon sa det, men det har inte fallit mig in att skriva om det... Jaja, nu är det gjort. Lite medlidande kanske?? O.O

Kommentarer
Postat av: queenpeach

jag älskar japan!kolla gärna in min blogg o webshop direkt från Bangkok :D

2009-02-21 @ 13:02:46
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha tack fantasygirl för den söta kommentaren..du fick mig att känna mig som en kändis ;)

2009-02-21 @ 16:09:00
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0