Najsnajs vinterpics

Haha, jag kom ut och fota sen i alla fall. ^^, Det var jättefint med den blå himlen, den vita snön, och den faktiskt värmande solen. Det är så här vintern ska vara, fast jag får sällan min vilja fram. xD Det blev i alla fall jättebra bilder. Min nya kamera är verkligen mycket bättre på att ta närbilder än min förra kamera. Nu får jag bara lite damp på att mitt USBminne är borta så jag inte kan ladda upp några biler. -.< Lite störande... Elr, mycket störande. Det var hur som helst skönt att få komma ut och få lite frisk luft, och jättekul att få fota lite fina bilder för en gångs skull. Jag är ju bara nybörjare och håller därför mest på med att träna på olika moment som närbilder, landskapsbilder, porträtt och lite sådant. Jag jobbar också mycket med färgkompositionerna och att få rätt balans och harmoni i bilderna. Ofta så kan jag titta avundsjukt på andras foton med , jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det här, men, med roliga moment, mycket fart, annorlunda kombinerade saker och roliga idéer. Det kan riktigt verka i mig av längtan att få prova lite sådär häftiga grejer, men jag vet att jag måste kunna behärska en kamera på ett väldigt bra sätt innan jag kan börja med sådant. -.-' Jaja, övning ger färdighet, så det är bara att fota, fota och fota. xD

Dessutom blev jag jätterädd innan. Jag är hur klumpig som helst! Jag försöker verkligen att vara rädd om mina grejer, men det var just därför det här hände. -.< Eftersom det är så kallt ute så blev även min stackars kamera kall, och det ska den ju inte bli, dom kan ju typ förstöras om de blir för kalla. Så jag skulle lägga den i innerfickan på jackan eller något så den blev lite varmare. Men när jag lossade kameraremmen från handleden så tappade jag kameran! Oo' eDen blev helt blöt. ;__; Jag torkade den så gott jag kunde och skyndade mig hem. Först så verkade den funka; man kunde sätta på den, ta bilder, kolla på bilder och stänga av den. Men sen efter ett tag så skulle jag stänga av den igen, men det gick inte!
Oo' Objektivet åkte inte in, och på skärmen blinkade det "Objektivfel!". Det gick ett tag innan jag lyckades få in det, men sen dess har det funkat. Så vi får se... Oo' Men en sak är säker: går min kamera sönder så tar jag självmord. ;__;

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Ja men det är ju riiktigt kul med dans alltså =D Kul också när man kan olika stilar så jag tycker definitivt att du ska börja med klassisk balett också ^^

2009-02-08 @ 18:51:56
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0