Lite onödiga tankar...

Jag tror att jag ska ta och försöka somna nu... Jag kom på idag att vi har teknikprov imorgon (YEAH, NOT) och någon i detta rum har inte övat. Gissa vem? x__<' Dessutom har vi spanskaläxa, vilken jag inte heller har gjort. Det var alltså inte så mycket tills imorgon, men med tanke på att jag inte hade börjat med något med det så känns det lite, hmm, jobbigt.
Nej. SKIT OCKSÅ!! Kom på nu att jag har utvecklingssamtal imorgon, (hatahatahata!!) och det är dessutom efter skoltid så jag missar inte en enda lektion, och dessutom måste jag stanna kvar efter skolan och vänta i 40 minuter. -.-' Jag hinner liksom inte hem och tillbaka igen. Jaja, what a day, får se hur det går... Oo'

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Ja, det dyker ofta upp i barnprogram, och det är inte roligt :( Det ska inte vara så! Barnen ska lära sig att gilla sin kropp!

2009-02-03 @ 07:00:42
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0