Lista listan listor listorna

♦ Snusar du? - Nain, och tänker aldrig prova.
♦ Röker du? - Inte det heller, det är ju skitäckligt. -_<
♦ Gör du frukosten själv? - Ja
♦ Har du suttit i rätten? - Nope, men ska på studiebesök dit snart. :3
♦ Har du slagit ner någon? - minus ner i så fall. OwO
♦ Har du pussat någon av samma kön? - Räknas mammi och tjejkompisar?? xD
♦ Har du varit på strippklubb? - Nej, vad skulle jag ha där och göra? Oo'
♦ Vad gör du när du blöder näsblod? - Jag blöder aldrig näsblod. ^__^
♦ När grät du senast? - Igår. ;__;
♦ Vem kan du prata om allt med? - Ingen just nu. ;__; Men annars typ mamma, kanske Elan, Alien och Jullan?
♦ Har du solglasögon? - Juppsi. -^w^-
♦ Skriv en mening på engelska - I feel lonely right now...
♦ Vem pussade du senast? - Mamma xD
♦ Vem kramade du senast? - Nova
♦ Vad är din högsta önskan just nu? - Att mamma och Chrille ska bli friska. ;__;
♦ Vad heter ditt hårspray du använder? - Använder aldrig det typ.
♦ Vem gillar /älskar du? - Många du. Mina vänner, halva familjen...
♦ Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Har bara en gammal morgonrock just nu, men den är rosa. O.O
♦ Känner du någon som heter Niklas? - Nej, inte vad jag kan komma på...
♦ Har du bärbar data? - I miniformat -^w^-
♦ Är du blyg? - Ja, ibland.
♦ Vad tänker du på just nu? - hur sjukt ont i magen jag har. -.-'
♦ Vad ska du göra nu? - Ta min medicin
♦ Vart hittade du den här listan? http://sofuckt.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Elan :3

Klart du kan snacka <3

Sitter i bilen på väg hem från stallet xD

2009-02-19 @ 20:51:37
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Elan :3

DU KOMMER I MORGON TILL SKOLAN!!!

Jag orkar inte att vara "ensam", du vet >.<'

Jag har inte skrattat på hela dagen! O:o

2009-02-19 @ 21:12:32
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: SARA

sv: åhh vad tråkigt :( kram

2009-02-19 @ 21:16:54
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0