Kladdiskakis <3

Nu är kladdkakan i ugnen med då. -^w^- Jag ska göra den fin med florsocker och ev. hallon också, så sugen kommer man att bli. xD Det är jag ju redan, i för sig.

Jag orkar verkligen inte rensa högen med bråte i garderobsförrådet, så det får väl bli imorgon. -_< Fast imorgon kommer jag ju inte heller hinna. För jag ska åka till pappa. ;__; Och jag hinner aldrig något de dagarna. Jag ska plugga lite SO sen med. Just nu är jag rätt avundsjuk på de som är ensamma på dagarna. De måste ju hinna med mer än  dubbelt så mycket som jag gör. För ärligt talat, jag vet ju varför det är så här nu, men jag måste hjälpa till hur mycket som helst just nu. Det hade varit enklare om jag bara hade kunnat steka lite (en portion då alltså) köttbullar eller något snabbt, kunna göra vad jag vill utan att tänka på att jag måste passa Nova nu, laga mat nu, diska nu, städa nu, gör det nu... Jag hoppas verkligen att allt blir bättre snart, för som det är nu så är jag lika trött, om inte tröttare på lovet än jag är under en skolvecka. Och när jag hör vad mina kompisar gör hela tiden, vad de hinner med och vad de orkar, så lir jag helt grön av avund, särskilt som de flesta verkar tycka att det är en självklarhet, det är väl inget att titta på en film liksom. ;__; Och det är det ju i för sig inte heller. Bara det att jag inte hinner det, för mitt läge är väl inte särskilt normalt. Så jag kan inte skylla på någon. Jag får inte mer tid att göra vad jag vill på än någon kvart på dagen åt gången, plus den tiden jag har på kvällarna när alla tror att jag sover. -.-' När jag borde sova för att orka. Och efter klockan halv sju på kvällarna så kan jag ju inte ha på musik, gå ner till undervåningen eller göra något som låter, för det stör Novas sömn. Jag vet att ingen kan rå för det här, (det är mer än bara Nova, det blir att jag skyller allt på henne typ för att hon är det enda jag kan berätta om, men det är så sjukt mycket mer) men jag orkar inte med det här, och jag blir bara så avundsjuk. -_< Och jag gnäller och gnäller utan att kunna berätta för mina stackars kompisar som blir oroliga vad det är, och jag känner mig så dum. ;__; Men jag orkar inte hålla inne med allt, för det känns alltid bättre när jag har skrivit av mig och när jag få alla söta tröstande kommentarer. <3 Så tack!


Det här skulle bli ett inlägg om min sörta kladdkaka, men det blev visst inte riktigt så. -.-' Förlåt. <3

Kommentarer
Postat av: Elan 8D

Jobbigt >_<'

<33

2009-02-10 @ 19:10:13
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: SARA

sv: tack! jaa, men den jag har nu är lättare att styla ;) kram!

2009-02-10 @ 19:57:59
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: johline

vill också ha kladdkaka :c haha

2009-02-10 @ 21:01:28
URL: http://johlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0