Inget slapparlov direkt. -_<

Så här har min dag sett ut:

Mamma kom med Nova och väckte mig. Jag var tvungen att passa henne för att mamma skulle ringa till doktorn. Nova passade på att riva ner mitt smink; och pudret gick självklart sönder. Det mörka som jag brukar använda när jag ska uppträda på en scen med strålkastare. Det var dyrt, 169 kr för den där saken. -_< Sen gick vi ner och jag åt frukost. Sen fick jag passa Nova en liten stund till, och sen gick jag upp och skrev mitt morgoninlägg. Sen kollade jag några bloggar och så typ. Sen skulle mamma gå ut med Nova i vagnen så hon somnade, så jag fick skala potatis och lite så. Efter att vi hade ätit så passade jag Nova lite till, och sen gick vi upp för att rensa min garderob. Äntligen! Ni borde se vilken skillnad det är, högen på golvet är enorm! Om jag bara kunde hitta mitt USBminne så jag kunde visa er! ;__; Och nu har mamma åkt för att hämta Chrille och handla lite, så jag måste passa Nova igen. -.-' Jag har knappt haft en ledig stund idag. Nova tittar på Emil nu, och jag sitter bredvid med datorn, men jag måste nog lägga ifrån mig den nu, för Nova håller på och slår på den. -.-' Så Emil blir det för mig nu. Eller, det var visst Saltkråkan. xD Sak samma. -.-' Sen ska jag plugga, rensa den delen av min garderob där jag har lagt mina gamla skolsaker, skokartonger och annan skit. -_<Baka tänkte jag göra med, men vi får se om jag orkar. -.-' Sen blir det slappa. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0