Citat Elan: Bästta dagen på länge

Hon har förstås rätt. Det var bästa dagen på länge. Vi flummade runt i skidbackarna, skrek och gjorde oss, jag åkte alla backarna, även den med de stora guppen så man flög flera meter om man hade fart (vilket inte jag hade xD), trillat, skrattat, fikat och snackat skit typ... Det är bara det att jag inte är på humör för att skriva en massa glada meningar om vilket underbart liv jag har. Vilket jag förstås har. Både det underbarste och det hemskaste på olika sätt... Jag känner mig så trött och orklös, tog ett bad men jag glömde stänga av vattnet, så varmvattnet tog slut och jag fick bada i ljummet vatten. Sen kallnade det, men jag orkade inte gå upp... Nu ligger jag i sängen och skakar av köld, vill bara att dagen ska ta slut så jag får somna, men jag kan ju inte det, dör jag har en massa läxor som jag måste göra. SOhäftet ska vara färdigt till exempel. Och trots att jag har sagt till mamma att jag är typ klar, så har jag en massa kvar. -.-'

Men om ni hellre vill läsa lite muntra ord om vår bästaste dag, så kika in hos underbara Elan! <3

Kommentarer
Postat av: Elan (:

<33

2009-02-04 @ 19:39:28
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0