Att utvecklas på rätt sätt xD

Kom hem för en halvtimma sen eller något, så nu sitter jag och mumsar avokado. -^w^- Har precis haft utvecklingssamtal, så det var ju lite nervöst... Men det gick rätt bra. Vi har ju inte fått betygen än, men det verkar som om det kommer att gå bra. I idrott, hemkunskap och teknik kommer jag kanske inte få mer än godkänt, men det är ju också bra, och i alla andra ämnen så var jag på VG och MVGnivå. xD

Lite info för Elans skull:
Först frågar han snabbt om trivseln, han sa att jag inte hade några "konstiga" frånvarotimmar och att jag för det mesta kommer i tid och så. Vi gick igenom ämnena lite, han läste högt vad de andra lärarna hade skrivit, och så. Han pratade lite om maten. -__< Sen var det dags för att sätta upp mål och sådant.  Det är väl typ så... xD

Kommentarer
Postat av: Elan <3

<3

Bajs, Jossan kmr babbla as länge om maten med mig >_<' Och mamma och papa (om båda kmr OO') kmr döda mig öfr att jga inte äter odrontlgit, el iallfall bli sura. Om dem inte mördar mig då, kmr dem mörda mig när dem får reda på att jag säkertv kmrv få "tveksamt" i några ämen >__<

2009-02-03 @ 17:58:48
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0