Årstider

(Fråga mig inte varför jag skriver det här, för det vet jag inte själv xD)

Jag är nog rätt normal när det gäller årstider. Jag tycker som de flesta bäst om sommarn. Att kunna vara på stranden och sola & bada, att kunna sitta i trädgården med en bra bok och äta glass, kunna vara ute länge och grilla på kvällarna. Det är varmt, man slipper alla tunga kläder, och så klart sommarlovet då man för det mesta kan göra vad man vill. ^^, Sen gillar jag väl vintern och det som hör till också. Skridskor och skidor, och när det är snö så blir det så fina foton. -^w^- Och även "ickefotografer"kan ju njuta av att det är vackert. Sen så finns det mycket fint med de ndra årstiderna också. Våren är väldigt härlig, t.ex när man ser alla vårblommor, den friska luften som säger att vintern är förbi, träden spricker ut i blom och fåglarna börjar sjunga. ^^, Det blir också väldigt fina foton. Sen är det väldigt vackert om hösten när träden blir gula och orangea (min favvisfärg xD. Dessutom är det så mysigt att få krypa upp i soffan med en kopp te och en bra bok eller en film. Jag är nog helt enkelt en sådan som kan njuta av det goda med alla årstider, men som samtidigt är väldigt medveten om det negativa. xD Som det grå, blöta slasket som de flesta vintrar tycks bestå av nu, de hemska myggen på sommaren och den ibland mördande hettan, det blåsiga och grå vädret som hösten medför och våren... Tja, våren är våren helt enkelt. Men regna kan det göra alldeles för mycket ibland. -.-'

Vilken årstid är du?

Kommentarer
Postat av: bea

vår eller sommar. sommar förresten :P

2009-02-19 @ 09:36:00
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv: Wihi, samma här! :D



Jag älskar våren - de börjar bli varmt, grönt, sommarkänslor osv. Åh kära våren! :D

2009-02-19 @ 11:05:03
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0