Mitt rum förvandlas till en sjö...

...eller kanske ett salt hav?

Seriöst, sitter på mitt rum i linne och små mjukisshorts, med värmen nere på noll och svettas floder!! Det är inga små mängder här inte, det typ rinner om mig. >_< Jag gick till mamma och klagade över hur varmt det är på mitt rum, men hon kände ingenting! O__o' Idag svettades jag ju också ett tag, innan jag började frysa istället. xD Vet inte om det är hormoner, febernedgång eller bara inbillning. Gissar på det sista, man blir ju lite koko i huvet när man får tre timmars sömn på natten och sen ska till skolan och jobba. -.-'

Morgan var borta med ekobussen, så vi slapp tekniken idag!! =D =D =D Tre½ timmars håltimma är inte lite det! Men istället så fick vi självlart en teknikuppgift att skriva om en teknisk uppfinning. När den uppfanns, av vem, en beskrivning av utvecklingen, vad den används till, hur den fungerar, vad man skulle kunna utveckla ännu mer, etc. etc. -.-' Och sen är det ju allmänt känt att min hjärna inte är bra på att passa tider och därmed inte hade kommit tillbaka efter lovet idag, så vi valde moiltelefonen!! Försök förklara hur en mobiltelefon funkar tack! >_<

Vi hade iaf sjukt flummigt kul idag! Elan, hur skulle jag klara mig utan dej? <33 Pensionärer med pistoler, banansaft á la "sanning ellr konka", patroner och dans på borden, sjukt kul hade vi!! ^w^ Och vädret är ju underbart! <3

Efter skolan så skulle jag, Elan och Jullan göra färdigt teknikgrejen hos mig, och Elan kom. <3 Men Jullan dissade oss, så vi fick göra själva. -.-' Fast vi hade så grymt kul att det inte gjorde nåt. <33 8D Fruktsallad och "Knarkus the kyckling" xD Imorgon kmr vi att bli jagade i korridorerna av en viss kyckling. xD

Nu ska jag försöka renskriva tekniken, får se hur det går. -.-'

Tack för en sjukt flummig och underbar dag! <33

Kommentarer
Postat av: Elan :3

Vi hade bäst bäst <33 undra Oo kycklingen vet vilka vi är?? >< xD vi är såå döda, han fick värsta dampet på mig på bdb!!

Fick seriöst damp på Jullan nyss. Råkade skicka till dig oxå?? >
<

Glöm inte vattenflaska i mon i fall det är spinning >.<

Ska sova nu. Upp och kolla blodis två gånger i natt oxå -.- två och fem -.-

2009-04-14 @ 22:12:36
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Elin :3

Du kommer i morgon va?? o_o

2009-04-14 @ 22:17:49
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Aaaww vad gullig du är, blir allltid så glad över dina kommentarer! :)



Fråga gärna UT MIG på min frågestund nu :)

2009-04-15 @ 18:31:57
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Har du ngt förslag på tema? :)

2009-04-15 @ 21:47:43
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: rebecca

sv: 100 kr :D

150 om det inte ska stå att jag har gjort den ;D



det är jättebilligt om man jämför med alla andra ;D

2009-04-15 @ 22:12:00
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0