Min Valborgsmässoafton

Fortfarande ont i magen. -.-' Men va i skolan idag. Började lipa i skolan. >.< Kom sen hem och la mig ute i trädgården i solen. <3 Shorts och linne. ^^ Sen gick jag till Jullan, och vi gick omkring lite i det fina vädret, pratade, köpte glass och lite så. ^^ Sen gick vi till valborgsfirandet och elden och det, där vi skulle träffa Lisa och några. Självklart så var Sara en av dem. >_< Och Elin, d missade ingenting, det var skittråkigt. -.-'

Ska för övrigt åka och bada i sjön med Elan i helgen. <3 Vi kommer frysa ihjäl. xD Jull hänger med, men kmr nog inte bada. Imorgon så kommer det bara att bli ca 16 grader, på söndagen blir det molnigt och ca 12 grader, så det bästa är om vi åker på lördag, då det kommer bli varmare. Det är ju inte kul at bada i sån temp. -.-' Jull tyckte också det var bättre. Jag vet att ni skulle åka till stan då, men det är enda dagen det blir "badväder", och vi hade ju bestämt det här för ett tag sen, och vill passa på medan det är varmt... Jull sa att ni kanske kunde åka nästa vecka istället? Messa elr nåt när du har läst det här...

Orkar inte kolla några blogginlägg idag, är skittrött! >.< Kmr somna snart... -.-Zz Så förlåt för dålig uppdatering. <3 Natti! <3









Foto: Jag
Redigering: Ingen
Kamera: Nikon Coolpix S550
Kopiering: Förbjuden

Vågade inte gå så nära den, så det fick bli zoom och en liten skalbagge på en stor bild. xD Jag och småkryp är liksom inte världens bästa kombination. xD

Kommentarer
Postat av: Madicken - Foto

Ha en bra dag :D

2009-05-01 @ 00:01:23
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: Elin :3

Det brukar inte vara så roligt ändå vid elden -.-'

Fina biler :D Hatar skalbaggar! >>

2009-05-01 @ 10:25:11
URL: http://sjamys.blogg.se/
Postat av: Foki

haha läskiga, men lite söt är den :D den ser så rund ut :P

2009-05-02 @ 21:39:58
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0