Crying out loud ;__;

Efter en ljus period med skratt och förhoppningar om att det ska bli bra igen, så känns allting skit igen. ;__; Det visade sig att hans operation slog fel, och att det inte kommer att bli bättre. ;__; Dessutom blir hennes operation aldrig av. Vill bara att hon ska bli frisk, hon har varit sjuk ända sen september, gör nåt nån gång!! ;__; Min mage blir bara värre, och trots att jag behöver lugn och ro så gör det mig bara ännu mer stressad, då jag halkar efter mer och mer med bl.a skolan. -_-, Mina föräldrar är ju som sagt skilda, och flyttarna mellan tär mer och mer på mig. Allt blir jobbigare för varje flytt som sker. ;__; Dessutom så är mamma och pappa rejält osams nu. Mamma tycker att pappa och Maria behandlar oss på ett skamligt sätt, att de kränker våra rättigheter, och att man inte ska behöva känna som jag och min bror gör där. Jag tänker inte gå närmare in på det, men allt det här är för mycket för mig! Pappa tyycker att mamma är dum och lättstött, och att hon har fel helt enkelt. Det känns bara skit allt det här, men jag är ändå så tacksam mot mamma att hon stöder mig och Jeppe i det här. ;__; Jag orkar inte med pressen längre, och mamma har pratat om att boka in en tid hos en kurator eller vad dom nu heter, alltså inte skolkurator utan mer "psykologkurator". Jag undviker helst det, men jag behöver prata med någon om allt, och det börjar kännas som enda alternativet. -_-,

Kommentarer
Postat av: Elin :3

;_; <333

Jag har tid hos socialen på måndag efter skolan. själv, inte mamma elr pappa, bara jag och de två ganska ynga kvinnorna som håller min utredningsplan ._. Jag måste inte gå, men alla tkr det är så bra ju. Funderar på att kanske gå, är problem hemma och skolan ;;

<33

2009-04-28 @ 20:11:01
URL: http://sjamys.blogg.se/
Postat av: Elin :3

Kmr du i mon? <33

2009-04-28 @ 20:20:22
URL: http://sjamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0