Nu e jag tillbax

Hej igen!! Det var ett ganska bra tag sen senast jag skrev här känns det som. Men nu tänkte jag att jag skulle komma igång lite igen. Vi har studiedag, men jag sitter hemma och har tråkigt. :/ Jag hade dessutom glömt att stänga av alarmet på mobilen, så klockan ringde kl. 6.15 idag. :/ Jag är en sådan person som inte vaknar, jag måste bli väckt för att överhuvudtaget få se lite dagsljus. xD Men har jag väl vaknat på morgonen så är det helt hopplöst att försöka somna om. :/ Så gick det med den sovmorgonen. :( 3 timmar sömn i natt. Trött... -_-Zzz Fint väder, så jag har varit ute och gått med min lillasyster i vagnen, men icke ville hon sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0