Topp 5

Tänkte göra en enkel topp 5 lista på lite allt möjligt, så här kommer den. :P

1. Element - Nu när det är så kallt ute så börjar man helt plötsligt uppskatta dem en hel del mer än vad man gjorde innan. xD
2. Kameror - Njust nu så är ju min älskade kamera sönder, jag kan bara sätta på den nån gång i veckan elr, så resten strejkar den, så nu längtar jag så jag håller på att dö efter att få fotaaaaa!
3. Stickat - Hur mysigt som helst så här års ju att få krypa i en gosig stickad kofta, och sen min vita "mössa-och-halsduk-i-ett"! Självklart stickad den med. ^^,
4. Gratissidor - Har fallit pladask för "samla-poäng-och-få-saker-för-det-sidor". Super att utan att anstränga sig så mycket, eller slösa på vid julklappstider välbehövliga pengar, få kul grejer. =^.^=
5. Uppladdningsbara batterier - Tack du som uppfann dem! Utan dem skulle jag aldrig klara mig, särskilt som jag bor med en familj som aldrig har batterier hemma. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0