Soy de Suecia ^^,

Haha, spanskaprovet var lätt. xD Tror jag kommer få ett ganska bra resultat. Det var bara sådant som vi redan hade gjort då, fast i lättare format. (^c^)


Åkte skridskor idag på idrotten. Det var faktiskt rätt kul. Fast jag kan inte stanna. O_o' Kallt var det iaf, så jag har precis tagit en stor kopp varmt te, och mammas hembakade bröd. ^^,



Imorgon kommer Jullan till skolan igen. :) Längtar tills jag har fått se hennes nya frisyr. (^~^) Elan ska med sina "diabeteskompisar" och laga mat. xDxD Haha, jag tkr det e så kul. :P


De där SO-lärarkandidaterna har gett oss mer läxor. :/ Tills imorgon. :/:/ Om fornreligionerna i Egypten. :/:/:/ Sen är det ju väldigt trevligt att äta lunch, när man precis har blivit påmind om att när man gör mumier, elr "balsamerar" som det heter, så drar man ut hjärnan genom näsan. :/:/:/:/:/:/:/ USCH!!!


Fick se resultatet på B-provet i matte idag. Fick 18/20 poäng. Hade bara fel på en uppgift, vilken jag fick en poäng för eftersom jag hade räknat rätt elr nåt. :S Men boxerbögen hade rättat mitt prov fel! Han hade satt 16/20, men Thomas (vår riktiga lärare) visade oss proven en och en, och då frågade jag vad som var fel, och då såg han att jag hade gjort rätt iaf. :P Varför ska just vår skola få en massa lärarkandidater?? Och varför heter det "lärarkandidater"?? Det är ett fult och dumt namn!! (>_<) Varför inte lärarstudenter elr nåt?? Låter bättre. Tycker jag. :P

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker inte det är så roligt :/ xD Fast få se ens om jag kommer i morogon och lagar mat, har typ feber nu .__.'

2008-11-26 @ 19:12:39
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0