So I found my way to life

Hej allihopa!
Igår gjorde vi den där hemska redovisningen! Ush, det var verkligen inte kul! Det gick väl bra, men det var ändå hemskt. Elan var också jättenervös, och tänkte typ vägra. Och sen när hon väl hade tagit mod till sig och gått up, så råkade jag ju sabba allt. -.-' Frlåt frlåt frlåt!!! Jag satt precis framför Elan och dinglade med benen. Sen fick jag sms från Alien, och jag blev typ skiträdd!! xD Så jag ryckte till, och vad tror ni inte att jag träffade med benet?? Just det, stolen. Elan började skratta, och alla andra med. FÖRLÅT ELAN!!!!

Idag var det inte heller kul. Onsdagar är verkligen värsta dan. Vi börjar med SO i över en och en halv timme. :/ Sen är det läskiga spanskan. :/ Sen är det faktiskt lunch. Kan tycka att två lektioner är lite, men SO:n är låååång när man har de där störande lärarkandidaterna. Annars brukar SO vara ganska kul, med tanke på att vi har Annika, men inte nu .Den ena har svarta smala flätor i hela håret, och ändå räcker det ner till rumpan. OO' Den andra har ena halvan av huvudet typ snaggat, den andra sidan har han långt hår och snedlugg, han har två piercingar i läppen och säger "Kära vänner" hela tiden. :/:/ Och de e SEEGA!! Massa läxor av dem. Efter lunchen har vi svenska, (Svensk paprika -.-") med Eva Britt (seeeg) och Annika. Satt och kladdade lite i blocket. Lite manga och sån skit. xP Sen e det matte med mattebögen. :/ Jag hatar honom. Han är en annan lärarkandidat elr nåt. Och han håller kvar oss på övertid. >:(  Vår skola är helt plötsligt översvämmad av såna. :/ Sen sist var det idrott. På förra skolan gillade jag faktiskt idrotten, men sen jag kom hit och fick Claes som gympalärare så hatar jag det. :/ Ingen har förresten en så enformig uppvärmning som vi. Först springer vi runt, runt i salen och gör små rörelser, typ hoppsansteg och sån skit, sen stretchar vi, och sen gör vi 30 armhävningar och 30 sit ups. Och det är bara 10 av dem var som är normala, de andra är typ med armarna ihop på arm. och benen rakt upp i luften på sit. och sån skit. :/:/ Men idag var det okej. Vi spelade badminton. Jag märkte att jag inte var fullt så dålig som jag trodde. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0