Planer för helgen

Fredag: Snart ska jag till dansen, ska bli så kul! Brukar egentligen åka direkt in till stan och träffa Jenni, men nu slutade vi ju tidigare, och jag orkar inte vara på stan i 4 h, särskilt inte när jag ska in imorrn med.

Lördag:
Åker in till stan med Elan, Jullan och Alien. Vi ska äta sushi. ^^, Fast det har jag ju redan skrivit. xD Eftersom det inte går nån bra film på bio nu så går vi lite på stan och så. Sen ska jag tvinga de andra att gå med på å spela wii fit.`(^v^)´ Så det blir skojj. ^^,

Söndag: Tja, blir väl inget särskilt, slappar lite, bloggar, kanske e med nån kompis... Lite sånt. :P


Kommentarer
Postat av: Judit

Jag gick ju på dansen före dig =)

2008-11-14 @ 14:39:04
Postat av: Judit

Jag gick ju på dansen före dig =)

2008-11-14 @ 14:40:05
Postat av: Fantasy Girly

SVAR: Jaa, fast du har slutat nu va? Martina sa det.

2008-11-14 @ 23:12:27
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0