Min dag

Hej hej. Imorse gick jag upp 6.30, för att sedan börja skolan kl. 8.00 med matte. :/Väldigt klartänkt man e på morgonen med, gjorde typ, två tal. Oo' Sen hade vi profilval. Vet inte om jag har skrivit om det innan. Jag har valt fejmprofil, vilket innefattar dans, sång och drama. Och jag har såklart valt särskild inriktning på dans. ^^, Vi ska göra en julmusikal, och de som skriver manuset har faktiskt lyckats väldigt bra hittills, bättre än vad man hade kunnat förvänta sig av högstadieelever. :P Vet inte heller om jag har skrivit att jag har bytt skola igen. Saknade kompisarna. :P Genom "kontakter" så har jag fått reda på att med mig så är det hela 6 personer som ska byta eller har bytt skola, bara från den klassen jag gick i. Då är det något som inte är rätt... Hoppas att inte gamla klasskompisarna läser det här och blir arga på mig nu. xD Aja, sen så var det en och en halv timma teknik, vilket inte var så kul... Sen spanska. :/ Gillar inte spanskan, det e läskigt xD Sen 14.20 så fick vi åka hem. Trots att det är den näst kortaste dagen så var alla rätt trötta. -.-Zzz Vilket ledde till att vi var hur flummiga som helst. xD Sen dampade vi på några nördar i klassen. Vi hade typ sett spiderwick (-.-") med skolan, och där målar de en magisk ring runt huset som ska skydda dem elr nåt (lyssnade inte så noga xD) och de typ gick runt och målade ringar med skorna runt alla. :/ Nu ska jag gå ut på en "promenix" med mamma xD Snart tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0