"IPRED-lagen"

Alltså, fy vad jag blir less på det här! Så nu har det kommit ännu en lag mot fildelning. Nu kan vi även åka dit för att t.ex lägga videos från t.ex youtube på våra bloggar eller hemsidor. :/ Visst har jag stor lust att fortsätta ändå, liksom, inte en chans att de lyckas sätta dit någon för det här, titta bara hur det går med lagen mot nedladdning. Har du åkt dit kanske?? :P Men nu är det så att när jag surfade runt lite på youtube, så hittade jag några låtar jag ville lägga upp som dagens youtube, men htmlkoden fanns inte där. De flesta har dock kvar den, men inte alla... Inte den som jag ville ha, t.ex. (*_*) Jag är inte så insatt i den här lagen, så jag ska inte skriva för mycket, men jag har fattat det som att de har fått igenom den... Men jag tror att de flesta vet mer om den än jag, så rätta mej om jag har fel så ändrar jag det. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0