Ingen sushi :'(

Elan missade bussen. Som gick kl. 12.02. Hur lyckas hon? -.-' xD Så vi fick vänta på henne i typ 40 min. xD

Men det blev ingen sushi. När vi kommit dit så fick vi reda på att det var dubbelt så dyrt på helgen, och alla hade inte med sig pengar nog. :'( Så vi gick till Claras istället och åt tacotallrik.  Om du åker dit, så beställ iste med mangosmak, det är verkligen världens godaste iste!!
Sen gick vi lite på stan. Julia var den som särskilt ville köpa nånting, för hon hade fått pengar i födelsedagspresent och hade bestämt sig för att hon skulle köpa en klänning och så, men hon var den enda som köpte nåt. xD Vi andra tre köpte varsin palestinasjal, min är svart och rosa (<3<3), Elans är grön och rosa, och Aliens är typ vit, grön och lila elr nåt. :S Men de var fina allihop. Skulle gärna lägga upp lite bilder, om bara min kamera inte hade varit sönder. -.-' Tänker önska mig en i julklapp, inte för att jag tror jag får en men... Sen så ska jag önska mej pengar. xD
Elan köpte små söta stjärnörhängen också, och en grön söt mössa. ^^, Vi skulle ha åkt till Alien och tittat på film efter, men vi kunde inte, för hennes brorsa hade typ kommit hem nånstans ifrån elr nåt sånt, mamma är sjuk, och vi kunde inte va hos de andra heller. Så det blev åka hem istället.
Imorgon ska Jullan och jag åka till A6. Hon vill ha en klänning. (^,^) Jag hittade en på Once for Girls som jag kanske ska köpa. Den är typ blå, svart och glansig... xD Till jul, då. Inte skola. xD Okej, jag e flumm. xD Men jag har sett en annan på Vero Moda också, som inte fanns på stan. Vi ska leta efter den imorrn. ^^,

Kommentarer
Postat av: Elin

SVAR: Ja, jag är allvarlig :S xD



Vi måste ju åka ner på studiedagen och käka suschi x)

2008-11-15 @ 23:02:55
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0