Heddå igen

Åker till pappa strax, så hej svejs med er!!

Gjorde matteprovet idag förrsten. (*_*) Hatar prov! Men jag tror det gick ganska bra... Hoppas det iaf. Ev. skridskoåkning med Jullan och Elan på lördag, provade "skrillorna" nyss, och de var inte riktigt så små som jag trodde. :) Och imorgon kanske jag tar två hål till i öronen, ett i vardera. Får se... Beror på om jag kan tvinga pappa att gå med på det. Han var inte direkt kär i tanken på att låta mej ta hål i öronen över huvud taget när jag gjorde det, och jag har en känsla av att den åsikten inte har förändrats... Aja, får se. Jag får betala sj'lv, och det är ju ganska dyrt, men... Aja, vi får se, som sagt. xD Hade bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0