GRATIS ^^,

Hejhej allihopa!!
Det har ju snackats mycket om de här "gratissidorna", så jag tänkte att, äsh, vad kan hända, liksom? Man kan ju alltid prova att bli medlem och så får man se hur det går. Och det gjorde jag. Och jag kan erkänna att den jag blev medlem på var mycket seriösare än jag trodde att den skulle vara. Jag blev medlem på http://www.gratismode.se/index.php  (sida öppnas i ett nytt fönster). Genom att bli medlem så får man 50 poäng, och sedan kan man t. ex få 50 till för att värva en medlem. Fast det finns så klart många fler sätt att samla poäng. ^^, Jag har inte riktigt förstått allt, men sen kan man lösa ut sina poäng mot bl.a presentkort och biobiljetter.  Verkar vara en bra sida. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0