A6 idag

Hejsan alla puppor xD

Jag var på A6 idag med Julia. Vi letade ÖVERALLT efter en palestinasjal som hon kunde köpa, men det fanns inte en enda! Snacka om störande, med tanke på att A6 brukar ha större utbud en stan, och det fanns fullt av dem på stan... Det fanns långa smala sjalar, blommiga i konstiga tyger, (typ mjuk säckväv elr nåt xD) och en massa annat konstigt. Vi provade massa klänningar, och Julia köpte en fiiin. ^^, Vit tubklänning med guldpaljetter som ett "skärp". Så den kan hon ha på sig när hon åker till Egypten på kvällarna. Lyllos henne... (v.v,) Jag köpte inget idag. Jag är inte säker på om jag ska köpa den där klänningen elr inte. Jag får för mig att den var ganska dyr, och jag kmr inte använda den mer än typ en gång... Det finns ju roligare saker att lägga pengarna på... Men nåt som var störande var att alla hade sån där tyllgrejs under, sån som brukar vara på prinsessklänningar xD Dessutom var det stora lösa kjolar som gjorde att man såg tjock ut, och jag tror inte att vi hittade en enda utan paljetter. xD
Sen sprang vi till IKEA och letade efter lampor åt hennes mamma. xD Vi hittade inte rätt, men vi fick hjälp till slut, och då var det ju bara att ställa sig i den 5 km långa kön. -.-' Julia fick åka gratis på vägen hem, för busschaufförerna typ orkade inte med henne elr nåt xP Nej, men de var lite konstiga...
Så nu har jag precis gjort läxa, eng glosor (första gången jag övar dem, de e tills imorrn. Har blivit så på sista tiden) och svenskaskiten, "Det här är jag". Alltså jag vill inte redovisa den! Vi har fått i uppgift att skriva om sig själv och ta bilder till det, och sedan så ska vi redovisa det. För hela klassen. Och hela klassens föräldrar. Dom är ju verkligen intresserade av vad jag har för intressen. Verkligen. Och eftersom jag började på den här skolan en månad senare än de andra så hade jag bara två dagar på mej, medans de andra hade flera veckor, så min text är inte alls lika bra som de andras!! Vill inte vill inte vill inte!


Den här bilden hade
jag med i uppgiften.
Det är min bror som
jag har målat. ^^,

Kommentarer
Postat av: anna

ah jobbigt som satan!

2008-11-16 @ 21:04:13
URL: http://annijsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0