Trött...

Hi! Hade inte somnat vid 3 inatt... Kändes ju lite segt att gå upp i morse. Så nu vill jag bara sova. Fast mamma tänker ta med mig till stan, så det blir väl inte så. X'D Ska till pappa ida' med. Jag har inte packat färdigt. Har liksom inte riktigt orkat... Och brorsan är på bio med sina kompisar. Lyllos! De skulle typ gå på Narnia. Vill också! X'D Får väl gå på den med Alien, eller Linn då. Eller Hanna. Eller Jennifer. ^^, Eller nån annan. X'D E på flummhumör. Har inget att göra. Föresten, nu när jag åker till pappa kommer jag inte att kunna blogga, för jag har ingen tillgång till dator där. Jag får inte låna pappas jobbdator, och den andra finns det inte internet på. :/ Fast ibland lyckas jag ju smyga mig till att få låna den, såklart. Ibland... Vi ska för övrigt ut och campa om det blir fint väder. Var har vi inte bestämt, och inte heller om vi ska bo i tält elr husvagn. Men aja, det blir nog bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0