Sjuk. :(

Hejsan bloggen... Har gått och blivit sjuk. Har varit förkyld ett tag, men nu har den brutit ut ordentligt, det där lilla viruset... Igårkväll/natt så började jag känna mig febrig. Imorse vaknade jag helt kallsvettig. Frös och var helt blöt av svett. När jag steg upp ur sängen så snurrade huvudet och jag kände mig yr. Men jag tog en alvedon, och så här dags så känner jag mig inte så febrig längre... Var väl bara en "liten" febertopp. Fast smärtan i halsen däremot har jag inte blivit av med. :/ Och inte heller min rinnande näsa. Fast man får väl vara glad för det lilla. Jag kan ju sitta vid datorn, utan att vara insvept i mitt täcke, utan att  frysa ihjäl. X'D Låter övertygande, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0