Flummig...

Hej hej, är fortfarande trött. Men min 1 ½-åriga lillasyster är typ sjuk, så vi stannar hemma från stan. Känns faktiskt ganska skönt. Just nu lyssnar jag på Ashley Simpsons Outta my head. Hatade den från första stund. X'D Det är lite konstigt, men på något sätt har jag nästan börjat tycka om den... ^^, Men det var väl typ Shakespear som sa att gränsen mellan kärlek och hat är hårfin, elr nåt sånt... ;P Tänkte hur som helst att jag skulle ladda upp en bild som jag började på till en tävling. Man fick en färdig figur som man skulle fortsätta på, och då gjorde jag den här. Dock hann jag aldrig göra färdigt den. :'( Men visst är den snygg? XP De som anordnade tävlingen är mangastudion Yokajstudio, som består av 4 personer. Dem hittar du på http://www.yokajstudio.com/.

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaw tack så söt du är! =D Jag ska försöka fortsätta med det, det var min första gång så skämt och sånt får komma sen haha =)



2008-07-06 @ 12:37:57
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0