Snöbollskrig

Uuuuhhh, vi hade snöbollskrig mot några killar från 8:an/9:an idag igen. De kastar stenhårt. :/ Sen kmr jag och Elan, två hjälplösa tjejer från sjuan, som har fem nior/åttor mot oss, plus Mihir, Ramsen, Oscar, Kalle, Rasmus och alla de nördarna. :/:/:/ Fast det var lite roligt också. xD Sen, i slutet, så var de skitsura på oss. Dom ba "Vi tar den i grön mössa." (Elan) Och så en annan. "Okej, då tar vi den andra kaxiga som träffade dej i pannan." (Jag) Och jag hade inte ens märkt att jag hade träffat en i pannan. *.* Sen kom den lilla fula saken Ramsen och slog mej i ansiktet med en stor snö/isboll med massa grus i. Han är bara så död nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-14 @ 19:46:32
URL: http://ljudelin.blog.s
Postat av: Elin ^,

Det var roligt ^^, Måste hämnas på alla imorrn, om snön är kvar :)

2008-12-14 @ 19:50:08
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0