Musikalen

Imorgon ska vi spela upp vår julmusikal då. Jag ska dansa ett litet solo, dansa två danser i grupp, och så har jag några få repliker. Sen så ska jag ju vara med och sjunga när alla ska sjunga också. Ska faktiskt bli riktigt kul. Jag är ju en riktig teaterapa som älskar att uppträda, så jag har sett fram emot det här enda sedan vi började efter sommarlovet. Det jobbiga blir att vi måste stanna i skolan tills efter musikalen som börjar sju. Eller, vi får åka hem en liten stund emellan, men det är typ bara någon timme elr något. Och då måste jag äta och allt. Dessutom måste vi ju ha tid att göra oss i ordning. Det skulle vara kul att locka håret som lite omväxling, men när ska jag hinna det? Och dessutom sminka mig. När man har strålkastare på sig så ser man ju ut som ett spöke; blekt och utan ögon och mun. Tro mig, jag vet. xD

Haha, nu har jag babblat nog. Tror inte att någon har orkat läsa allt, men om någon har det så skulle det vara skönt med ett "Lycka till". :P

Och denna tomteluva ska jag ha på mej under solot. ^^, Det är den som jag sydde själv då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0