Jullov!!

Yeehoo xP Nu är det äntligen jullov! Tre veckors lov, tre veckor fria från skolan, tre veckor med sovmorgon!! Elr, ja, inte för mig då. Ska ju va hos pappa halva tiden, och det brukar inte bli mycket sovmorgon där... Fast det har ju blivit fler av dem. :) Så ändå. Jag kom på att jag har glömt att ge min julklapp till Elan, så när jag lämnade till Jullan så bad jag henne att lämna julklappen till Elan. Hon vet redan att det är ett presentkort på Carlings (hoppas jag), och Jullan fick presentkort på Bik Bok. Alien fick någon hästpåse elr nåt som jag hade beställt, men när den kom var det bara ett litet rött plastpennfack med blommor på, några klistermärken, vykort och en poster typ. O_o' Så hon ska få något mer. Vet bara inte vad.

Men jaja, njut av jullovet (ni som har) och god jul & gott nytt år!



Och sån här skit håller vi på med i vår familj hos pappsen. xD Humle & Dumle xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0