Lite kul grejer...

DAGENS:
klädsel:
samma som på listan jag skrev nyss. XD
frisyr: utsläppt
låt: Sakura Biyori - Mai Hoshimura
tv: inget spec. Tittar inte mkt på tv.
vill ha: En egen dator!
tråkigaste: Lite kompisstrul...
roligaste: vet ej

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag ;) haha
såg dig gråta: Mamma
fick dig att gråta: en kompis...
fick dig att börja skratta: En annan kompis...
du gick på bio med: Alien
du gick på stan med: Alien
skickade ett e-mail till dig: En annan kompis. X'D
skickade ett sms till dig: Mamma :P
skickade ett lunarinlägg till dig: Har inte lunar.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till din mamma och menat det: Ja!
bråkat med ditt husdjur: Haha nej.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Hmm, nej..

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Nej.
Danmark: Ja.
Finland: Nej.
Island: Nej.
USA: Nej.
Tyskland: Nej.
Frankrrike: Nej.
Spanien: Ja.
Italien: Nej.
Kroatien: Nej.
Grekland: Ja.
Österrike: Nej.
Schweiz: Nej.
Thailand: Nej.
Kanada: Nej.
Brasilien: Nej.
Belgien: Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Höga höjder. XP
Vart vill du gifta dig: På en strand till den där sjön i Italien (Kmr inte ihåg vad den heter.)
Vem hatar du verkligen: Hatar och hatar...
Varit kär: Nope!
Kör du bil: Nej.
Har du ett jobb: Nej.
Gillar du att ha folk omkring dig: Japp!
Är du ett hälsofreak: Nee, men det betyder inte att jag inte bryr mig om hälsan. :)
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Dåliga låtar.
Rum i huset: Mitt rum!
Typ av musik: Hmm, lyssnar mest på Avril Lavigne och Simple Plan... Men jag lyssnar på det mesta. ^o^
Parfym: Ingen.
Månad: Juli.
Mat: Köttfärspaj kanske??
Dricka: Färskpressad apelsinjuice. (Kalla mig dum, men jag dricker inte läsk! XD)
Godis: Beror på vilket humör jag är på. XD Ledsen-surt godis, glad-choklad, lakrits funkar alltid, och gelé ibland.
Tidning: Vene...
Film: Vene... X'D
Skådis: Hmm... vene. haha!! XD XD XD
Djur: Katt tror jag.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Ja.
Köpt någonting: Jupp.
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Ja.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja.
Kissed someone: Nej.
Ätit: Ja.

Kul??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0