Första listan

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 3 - vad står där?
"Jag skulle precis knacka på köksdörren när den flög upp och Mathil-" Haha
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
The Sims 2 Arbetsliv förpackningen
3. Vad var det senaste du såg på tv?
"Ricky Sprocket" med min 1½-åriga lillasyster. X'D
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 17.30 (Rättsvar:17.49)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Fåglarna kanske...?? XD
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Köpte Expressen och lite godis nyss.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Satte på Crashed the wedding med The chipmunks. XD
8. Vad har du på dig?
Svarta jeans, vit tröja med små hjärtan på, svart kort väst och silverringar i öronen. =^.^=
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Gjorde jag säkert :P Men kommer inte ihåg vad...
10. När skrattade du senast?
Öhm, kmr inte ihåg... ;P Brukar inte tänka på sånt.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En bokhylla.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
4 av mina kompisar satt på samma cykel och de kom framåt!! X3
14. Vilken var den senaste film du såg?
Mamma Mia the Movie
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En dansstudio!!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Öhm... Jag vet inte... Mina vänner vet nog det mesta, men bloggläsarna vet nog inte att jag har flyttat 8 gånger. X'D
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Dygnen skulle bli 34 h långa. (Brukar ha svårt för att hinna med allt. XD)
18. Tycker du om att dansa?
JA!! Självklart!! Dansat sen jag var 7. ^^,
19. George Bush?
President av USA :P
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: Lucas. Flicka: Nåt vackert och ovanligt, som man kan hitta ett fint smeknamn till...
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, i Italien elr USA. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0