Baby could you blow my heart up?

Skola idag...

När vi väntade på bussen så cyklade Thomas förbi. Oo' Han hälsade glatt, jag bara stod och stirrade med ansiktet förvridet i en grimas. xD

Först matte, med Thomas, i hemkunskapssalen. -.-' Inte världens bästa start på dagen. >_< Fast jag var på skitbra humör idag, så det var okej. xD

Sen fejm, vi dansade. ^w^ Vår dans är väl inte den bästa direkt, men när man väl dansar så gör det inte så mycket, för det är baraså sjukt underbart att få dansa. <3 Och även den fulaste dansen kan man göra skitbra om man bara vågar dansa och ta ut rörelserna, använder sitt kroppsspråk för att uttrycka sig helt enkelt. =) Och det är det som r så bra med dans, bara för att stegen inte är avancerade eller ser lite töntiga ut, så betyder det inte att dansen är dålig.

Sen håltimma med lunch, hatar den rasten, den är skitlång och så tidig, så vi måste äta lunch vid 11. >_< Men vi flummade och hade skitkul ändå. ^^, <33

Sen var det musik, spela upp komp på trummor. ^^ Gick rätt bra kändes det som, Anna frågade mig om jag hade övat på något annat komp, men vi hade ju inte fått lära sig några fler. Men hon undrade om jag hade tränat på nåt hemma. Som om jag har varken trummor eller trumkomp hemma! xD

Sen var det spanska. >_< Det förstörde hela dagen. Och gissa vad vi gjorde?? Charader!! (Stavning?? xD) Och vad tror ni att vi skulle spela upp? Olika väder, som stod på spanska på små lappar. Och jag har ju missat skitmycket, så jag kunde typ bara hälften. >_< Men, hur lätt är det att spela upp stark sol, eller smått molnigt?? -.-' Dessutom så är jag helt ensam på spanskan, alla mina kompisar har andra språk, känner bara dom på spanskan lite grann, så jag har ju ingen att flumma med heller. ;__; Bara pinsamt ju. >_<

Dessutom så har jag fått världens komplex för min rumpa. >_< Några tjejer i klassen tycker att den är stor. -_- (De menar inget illa, de säger att det är fint, men jag vill inte ha den!! >_<) Och dessutom så hade ju Sara typ snackat skit om mig för några år sen när vi var ovänner, och sagt att den typ är ivägen för mig när jag springer. >_< Ska börja träna rumpan nu, det är nåt som är klart. -.-' Inte likt mig med såna kroppskomplex, men jag har redan innan tänkt på det, och nu har flera sagt det. Så nu är det dags att göra nåt åt den!

Nu sitter jag med läxor upp till midjan, ska läsa 9 kapitel i en skittråkig bok tills imorgon, göra ett papper med satsdelar tills imorgon, plugga spanskaglosor tills imorgon, jobba i matteboken tills imorgon, plugga till matteprovet på torsdag, plugga till SOprovet på måndag, plugga engelskaglosor tills på måndag, plugga....blablabla.... (Tre timmar senare) och plugga på svenskaprovet tills på måndag. -.-'

Kommentarer
Postat av: Elin

"Sanna har en fin rumpa!!" <33 xD

Skulle också plugga, måste göra massa i matten, ligger typ efter, men glömde boken i skolan -.-'

Svenska provet är ju på nästa fredag!! ^_^

2009-05-05 @ 18:16:39
URL: http://sjamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0