Textfärg...

Hehe, nu har jag fått flera kommentarer om att jag har så ljus textfärg att man knappt kan se var kommentera står. xD Jag är medveten om detta och ska fixa det när jag fixar min bloggdesign, men jag orkar inte leta upp det i kodmallen innan. -.-' Jag är inte så bra på sånt nämligen, höhö xD Men någon gång så ska det bli ändring på det!

Sen vill jag gärna ha förslag på färger till min nya design. Jag älskar ju oranget, fast det känns lite väl höstigt... Skulle vilja ha något lite mer vårigt, somrigt. Kanske om man blandar det medgult och rosa? ^^, Annars finns ju grönt som jag också gillar, men jag vill ha en förändring. Turkost är ju också fint, tycker om starka färger. Korall kanske?? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0