Min mentala ålder

Vad är din mentala ålder ?

[x] Vet hur man kokar kaffe
[ ] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
total: 2

[x] Går i skolan alla veckodagar (Förutom när jag är sjuk. :P)
[ ] Har en penna med mig överallt
[x] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sätt talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] dricker kaffe minst en gång i veckan
total: 4

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[/ ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det (ibland... ;) )
[/] föräldrar kan lita på mig (beror på vem av dem...)
[x] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[x] Kommer ihåg att vattna blommorna
[ ] pluggar när jag borde
[ ] lyssnar och tar till mig på lektioner
[/] Kommer ihåg att mata djuren (När jag hade djur då.)
total: 6, 5

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[/] Kan städa upp efter mig själv (Jag kan men jag gör det inte så ofta xD)
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[/ ] förstår skämt första gången jag hör dom (Det beror på om dom är bra. xD )
[/] Kan skriva snabbt på tangentbordet (beror på vem man jämför med)
total: 3, 5

Räkna ihop poängen som omvndlas till år...

Min mentala ålder är: 16 år.


Det kallas att ha tråkigt ja. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0