Dålig dag

Idag är en sån dag när ingenting blir rätt. -_- Från det att jag vaknade tills nu. Jag var jättetrött när jag vaknade, och snoostiden + en kvart till försvann utan att jag varken märkte eller kommer ihåg det, helt plötsligt var bara kl. 6.35. Så då var det bara att gå upp och tvinga i sig frukost, viket var väldigt svårt då jag mådde sjukt illa. Sen fick jag bråttom och hann inte med att göra allt jag skulle gjort på morgonen, men sen hann jag i alla fall.

Idag var också första dagen på en månad som Elan och Jullan var i skolan samtidigt. Det gjorde att jag dessutom kände mig utanför, vilket jag väl egentligen inte var. Dels så hade de ju inte träffat varandra på länge, men det blir för det mesta så när vi är alla tre, för är man flera så hittar man alltid något jobbigt, dåligt elr störande hos en kompis, och går mkt lättarre att anmärka. Dessutom så blir det ju hela tiden en som inte kan sitta med dem andra osv. Men vi var ju alla tre. Svårt att förklara. Jos dissade oss som vanligt när Malin är här, Alien träffade vi bara några gånger. Vi har dessutom glidit isär mer och mer, och idag var det bara Elan för henne typ. Dom andra var vi typ inget med.

Först så satt vi i tre timmar (mer än vad jag klarar att sitta still i en stel, ful stol) och tittade på Gladiator, som för övrigt var skit! Mådde bara illa av allt blod och såret han får i axeln i början. Rörig också, tkr jag. Vi hade även engelska, vilket verkligen är mitt hatämne nu, mest pga att vi har VÄRLDENS SÄMSTA LÄRARE, och VÄRLDENS SÄMSTA ENGELSKABÖCKER! Jag och Elin redovisade Dublin, typ 2½ veckor för sent, och vi var tvugna att läsa innantill och kom inte på några frågor sen.

När jag kom hem så hämtade jag posten och bara kollapsade vid köksbordet. Det hade kommit ett knöligt, smutsigt kuvert till mig, såg lite skumt ut O.O Sen öppnade jag det och fann till min förvåning ett paket med lösnagla, självklart i helt fel storlekar. Jag har aldrig i mitt liv använt lösnaglar, så jag förstår inte varför jag har fått dem! Det låg inget brev elr räkning elr liknande i kuvertet, bara lösnaglarna! Vi får se vad jag gör med dem...

Sen var jag tvungen att passa Nova som för övrigt är på lika dåligt humör som jag, och jag tänkte att "Nu ska jag ta och vila lite och unna mig att titta på Top Modelrepriser", men inte då! För det var sista avsnittet, "Hur har det gått för modellerna efteråt". Skiiiittråååkiiiigt! Så då fick jag hjälpa till med Nova igen när jag ändå var nere, Lotta på Bråkmakaren blev det.

Nu har jag äntligen lite tid att slappna av tänkte jag när mamma tog över Nova, men NEJDÅ, INTE BEHÖVS VÄL DET?? Nej, för jag måste ju städa också! Dammsuga, damma och plocka i ordning. För att inte tala om att putsa glasskkivan på bordet, speglarna och alla blanka ytor. Mitt rum och halva övervåningen är min del. Alldeles för mycket. Om jag hade sovit bra så hade det väl varit en sak, men nu är jag så sjukt trött att jag skulle somna om jag la mig ner! Jag orkar inte städa! ;__; Men jag måste ju. Skulle gjort det i lördags.

Dessutom har jag migrän igen, och inga tabletter hjälper just nu. -_< Jag mår skit!

Negativ?




Update: Glömde säga att jag har slått världsrekord i träningsvär också. Och hicka. -.-'

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv1: hehehe, eller inte ;D



sv2: ah, alatariiel ;/

2009-03-23 @ 17:24:49
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Elan :3

Gumms <33

Det blir så Jävla jobbigt och vi är tre -.- men vi ska ju sitta med varandra, men Jull kmr få damp snart xD

2009-03-23 @ 20:46:28
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men gumman då, stackare..hoppas verkligen du får en bättrre tisdag.



tack för många söta kommentarer återigen gumman!

puss

2009-03-23 @ 21:49:51
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: joanna

Jag har också sjukt ont i huvudet....bleeh.

2009-03-23 @ 23:14:18
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Så du hittade mig tillslut! Vad bra! tusen tack för dina underbara kommentarer, så glad jag blir! :) kram!

2009-03-24 @ 17:04:41
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hah de måste tillverkas först också gumman =)

massa kram gumman.

2009-03-24 @ 18:51:38
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0