Rött hår <3

Jag tänkte göra ett försök till med bloggen nu, och skriva när jag får lust och för att jag vill det. Kanske inte blir världens roligaste blogg att läsa, men jag skriver för min egen skull och vill inte att det ska bli som innan. Vi får se, kanske nån ser glädjen i mitt skrivande här på bloggen och fortsätter läsa? ^w^ Jag öppnar med det här inlägget.

Jag älskar rött hår!! <3 Jag tycker det är skitsnyggt, en av de vackraste hårfärgerna som finns! Kopparrött, mörkrött, rött över huvud taget. Jag brukar själv drömma om att färga mitt hår rött, men jag vet att jag aldrig skulle passa i det, och dessutom så trivs jag rätt bra i min naturliga hårfärg, så det är dumt att förstöra det. Några exempel är Paramore och Sarah Reeves hår, helt underbart!! <33 Ser även Elan som rödhårig i mitt huvud, även fast du inte har så rött hår nu... Mer brunt... Men fint. ^w^ Datorn krånglar, så ja lyckades inte få in några bilder, men ni kan ju söka själva. ;)

För övrigt så älskar jag Paramore, hennes hår, röst, stil och musik. <33 Helt enkelt sjukt bra!! Även Sarah Reeves, som är en kristen sångerska i tonåren, är sjukt bra!! <33 Håller på att droga hennes musik nu, fick skivan igår och kan redan låtarna, lyssnar om och om igen. xD

Kommentarer
Postat av: Elin [Foto&Flumm]

Rött är fint (L'

Vi måste va snart Gumms! :*

Hoppas du fattarat det e jag, Ellaaan!! xD

2009-06-23 @ 11:53:56
URL: http://autofoto.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag har haft rött hår i typ 2 år!

kolla gärna på min bokblogg! :D

2009-06-23 @ 20:06:36
URL: http://feffans.blogg.se/bokblogg/
Postat av: Fanny

hur kan du ha en besöksräknare och följa bloggen? :D

2009-06-23 @ 20:42:13
URL: http://feffans.blogg.se/bokblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0