Min helg <3

Har haft en underbar helg med världens bästa sällskap. <33

Fredag:
Skippade engelskan och åkte istället ner till Jönköpings marknad med Jullan och Elan. <33 Köpte två par shorts, ett par flipflop och en bikini för under 200 kr. Det tkr jag kan benämnas som fynd. Sen träffa Jennifer, dansa i 90 min, hård träning, då det var näst sistsa lektionen innan sommarlovet. ;__; Sen hem till myskväll med familjen. <3 Grilla och allt. :3

Lördag:
Ställa klockan, upp och baka, kladdkaka och dumlemuffins. Sen skynda sig att göra sig i ordning, sticka till Marias fest, ta med kladdkakan. xD Träffa Emelie igen. <3 Skitkul med krocket (elr heter det kricket? xD) och jättegod tropisk planka. <3 Sen gå tidigare, byta om, plocka ihop allt jag skulle ha med mig, för att sedan åka in till Rix fm festivalen med Elan, Jullan och Lisa. <33 Helt galet, fick se mina älskade Melody Club!!! <3333 Vilken stämning med. ^^, Vi stod rätt långt fram, men efter att Elan fått ett nyp i rumpan, en tjej typ hade försökt klättra upp på min rygg, en gubbe blivit skitsur på Jullan för att hon blev knuffad in i honom, en tant nästan spytt på Lisas arm så gick vi bak istället. Men hade vi bara stannat liiite längre, så hade vi varit typ precis där sångaren, Kristofer Östergren, hade hoppat ner bland publiken!! ;__; Blev helt deprimerad typ. -_- Sen när vi skulle gå ut och köpa nåt att äta, och jag blev slagen rakt i ansiktet av en kille, så var det inte lika kul längre. Det var inga bra srtister kvar, så vi åkte hem tidigare. Tack Chrille för skjutsen! <3

Söndag:
Upp och iväg till mormor och morfar med dumlemuffins, för att fira mors dag lite grann. Vi har aldrig firat såna dagar så mkt i vår familj, som andra gör med massa presenter och sånt, men lite firade vi med morfars berömda fläskfilé med champinjonsås och potatis, och sedan glass med svenska jordgubbar. <33 Sen iväg till frisören och vänta på att Chrille och Jeppe skulle klippa sig, och sen hem. Jättefint väder har det varit hela helgen, så på eftermiddagen tog jag och Elan cyklarna till sjön och badade. <33 Vi har badat första och sista maj. xD Duktiga vi e! xD

Måndag:
Räknades också som helg, för vi var komplediga. ^w^ Gick upp rätt tidigt, så hann sitta i solen, göra mig iordning och duscha, titta på en film, städa lite, plocka ur diskmaskinen och börja med läxorna, innan kl. 12!! xD Det är inte likt mej. xD Sen var det passa Nova, ute i solen. <3 Jättevarmt, så det har varit bikini typ hela dagen. xD Sola och kasta vattenbalonger, Nova badade i baljan utomhus, och sen sitta ännu mer med läxorna ute. <3

Känns som jag har hunnit med en hel del den här helgen. =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Bääst! <333333333333

2009-06-01 @ 21:59:03
URL: http://sjamys.blogg.se/
Postat av: Elin

Du glömde den skalliga fiskaren xD

2009-06-01 @ 21:59:36
URL: http://sjamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0