Kärleken

Min kompis Elin är kär. Kär i Göran.

Hon har länge spanat in honom på A6 området, och i torsdags så blev det dom.

Göran är mörk, har bara ett öga men är väldigt vacker enligt Elin. Han är snäll, gör precis som hon vill och stöttar och hjälper henne i hennes stora passion för fotografering. Han kan vara lite komplicerad att förstå ibland, men dom jobbar på att lära känna varandra bättre.

Jag är väldigt glad för hennes skull att hon har hittat kärleken, men är också väldigt avundsjuk. Men nån gång kommer även jag att hitta min älskade och till slut fånga honom.

Tills dess kan jag bara titta på när hon går hand i hand med Göran, hennes egen Sony a300.

Elin <3 Göran, må dom leva lyckliga i alla sina dagar.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Naawee! <33

Elin hjerta Göran! <33 Jag älskar honom ^__^

Vi måste åka och kolla ^^,

2009-06-28 @ 13:02:56
URL: http://autofoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-23 @ 16:54:28
Postat av: Anonym

CHECKA IN MIN NYA DESIGN PÅ BLOGGEN! :)

2009-07-23 @ 16:54:36
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0