"Hon har fått tillbaka sin mage" xD

Min dumma mage bestämde sig i helgen för att den tänkte bråka lite med mig igen. Jag har fått tillbaka min magkatarr elr vad det nu var. Vi ringde i måndags när jag komm till mamma, och tanten var sur för att vi inte ringde direkt när det började göra ont. Men nu ska jag ta mina dumma tabletter en vecka till, och sen får vi se. -.-'

Imorrn åker vi till Chrilles föräldrars sommarstuga. ^__^ Kmr ifs bli en hel del jobb, då vi åker dit för att hjälpa till att sköta det, nu när Pelle har fått cancer och så. ;__; Men det kmr ändå bli skönt och ett välkommet miljöbyte, vilket kanske kan få mig att slappna av bättre. <33

Min midsommar var förresten skitkul!! 8D Trodde det skulle bli skitjobbigt, brukar bli jätteblyg när jag måste lära känna andra och så, men dom här var jättesnälla och utåtriktade, så det blev jättebra. ^^, Amanda och Joel var lika gamla som jag, sen Viktor ett år äldre, och Jeppe med. Först skulle killarna spela och titta på fotboll och sånt, men sen blev det bättre ^^, Vi spelade kort, fllummade ihjäl oss, gick ner till sjön, tog massa kort (Amanda var rätt fotointresserad, fast inte jätte), tittade på Twilight, dansade och spelade Cluedo. xD

Var på bio med Elan <33 för ett tag sen och såg Baksmällan. Seriöst, den var hur kul som helst!! xD Skrattade genom hela filmen! xD Gå och se den nu!! ^w^

Mammas födelsedag idag, gick upp och gjorde frukost på sängen till henne, gav lite småpresenter och så. ^^, Har försökt hjälpa henne så mkt som möjligt idag med, men det har varit rätt svårt, då jag har haft så ont att jag har varit tvungen att lägga mig ner och typ krampa. >_< Men jag älskar mamma så sjukt mkt, och hon e BARA MIN!! <33 xD

Ska följa med Elan på nån diabetesträff på måndag, till stranden och grilla och lite sånt, vet inte riktigt vad det är, men blir nog kul. ^^,

Sen SKA jag, Jull och Elan till Liseberg, tälta, bada, fota och va en massa hela sommaren!! Och tänker försöka träffa alla mina kompisar som bor längre bort som jag aldrig träffar annars. <33

Det här ska bli den bästa sommaren EVER!! <33

Kommentarer
Postat av: Elin [Foto&Flumm]

Bäst hade vi! Vill se filmen igen! ^__^

Måste vara snart!, när du kmr hem SKA vi bada varje dag,både lovsjön och vätterstranden! Vill först till stranden när det e fint! ^_^,

2009-06-24 @ 18:38:32
URL: http://autofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0