Gu va kul vi hade xD

Kom just hem från Jullan. Skiitkul hade vi! Först bakade vi pizza med en hel jätteburk krossad ananas och en massa ost. (Den nya gula pizzan. xD) Den blev rätt så god men "brödet" smakade inte så mycket. Vi tittade på melodifestivalen, men det var typ inga bra låtar ju. .__. Jag glömde självklart min pyjamas, men vi bor nästan grannar, så det var bara att springa tillbaka och hämta. xD Jullis syster Amanda var med, men hon tyckte att vi skrek och skrattade för mycket. xD Det här skickade hon till deras mamma: "De där grisarna bara skriker så man får ont i öronen!" elr nåt. xD Skräckfilmen var inte så farlig som jag trodde. Det var mest att vi satt och trodde att det skulle bli läskigt och skrämde upp varandra. xD Och de ville inte ha på ljudet. O.O Men jag tyckte ändå den var bra. ^.^ Men mer om filmen kommer sen. Efter det så började vi titta på Bring it on, All or nothing, men de andra blev så trötta, så de stängde av. ;__; Bara för att de hade sett den, till skillnad från mig. ;__; Jag var jättepigg, så jag tvingade dom andra att köra lite sanning, konka eller procent, men de var så lama så det var inte kul. -.-' Jag typ pratade hela tiden, så de tyckte nog att jag var rätt jobbig. xD Men tills lut lät jag dem sova, fast jag somnade inte förrän typ 3 i alla fall. O.o' Vi hann inte med nära på allt som vi skulle; vi skulle köra Sanning, konka eller procent (när jag försökte köra igång det så svarade de inte xD), vi skulle ha kuddkrig, vi skulle fota egobilder i pyjamas,  och typ en massa mer. Men det hann vi inte. xD För de tråkarna blev ju trötta direkt. Oo' Men vi hade det bäst i alla fall, ägde världen gjorde vi. x3 Så nu sitter jag här hemma, Julli skulle åka och bowla, så vi fick gå hem rätt tidigt. xD

Kommentarer
Postat av: Elan

Bäst <3 :D

2009-02-08 @ 12:01:09
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0